procedure appeals
		Порядок звернень споживачів та ІКЦ
Home » Споживачам » Порядок звернень споживачів та ІКЦ
procedure appeals
		порядок звернень
		
							Інформаційно-консультаційний центр ТОВ «Тераватт»(далі – ІКЦ)  надає послуги для непобутових споживачів (підприємств, установ, організацій, підприємців), з метою підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, оперативного реагування на звернення громадян та формування прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії						
				
							ІКЦ здійснює свою діяльність у відповідності до вимог Положення про ІКЦ, розробленого з урахуванням вимог постанови НКРЕ України від 12.03.2009р. №299, зі змінами, внесеними постановою НКРЕ України від 08.10.2009 року №1156 «Про затвердження змін до положення про інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії».						
				
							У той же час, відповідно до п.4 Положення про ІКЦ, у разі виникнення спірних питань між енергопостачальником та споживачами електричної енергії, з метою розгляду та розв’язання суперечностей та спірних ситуацій, створюється Комісія ІКЦ. До складу Комісії входять: начальник ІКЦ (який є головою Комісії ІКЦ) та представники територіальних представництв НКРЕКП і Держенергонагляду.						
				Основні функції ІКЦ:
- інформування споживачів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування;
- надання консультацій щодо порядку укладення договорів про постачання електричної енергії;
- надання інформації щодо порядку продажу та обліку електроенергії, виробленої з енергії сонячного випромінювання та/або енергії вітру приватними домогосподарствами, а також розрахунків за неї;
- надання консультацій щодо тарифів, порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо;
- розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками;
- листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ІКЦ;
- проведення моніторингу звернень, скарг, претензій заявників та організація всебічного, неупередженого розгляду і вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.
- проведення комісії ІКЦ, яка створюється як постійно діючий колегіальний орган з метою розгляду та розв'язання суперечностей, спірних ситуацій між енергопостачальником і заявниками.
The procedure for appeals
		Електронна адреса ІКЦ: terawattoffice@gmail.com
За консультаціями звертатися за телефоном: (096) 539-95-38

