Terawatt
dispute procedure

Процедура вирішення спорів

Всі спори та суперечки, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом переговорів.

Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.
Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів, відповідно статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» визначений наступним чином:
Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, або суб’єкту, що належить до особливої групи споживачів, шляхом надсилання або вручення під розписку.
Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.
Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку.
Responsible person
Відповідальна особа за вирішення спорів:

Директор ТОВ «ТЕРАВАТТ»

Мажанова А.Ю.

Телефон: +38 (096) 539-95-38

Адреса: 69005, Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 133, оф.331а

Ел. Пошта: terawattoffice@gmail.com

Графік роботи:

Понеділок – П’ятниця з 8:30 до 17:30

Scroll to Top