Всі спори та суперечки, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом переговорів.
							Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.						
				
							Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів, відповідно статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» визначений наступним чином:						
				- Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, або суб’єктами, що належать до особливої групи споживачів, а також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:
- доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;
- дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;
- якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;
- інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.
- Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України "Про звернення громадян". Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, суб’єктами, що належать до особливої групи споживачів, а також між суб’єктами управління об’єктами державної власності, що використовуються у процесі провадження діяльності з транспортування та/або зберігання природного газу, передачі електричної енергії оператором системи передачі електричної енергії, оператором газотранспортної системи та/або оператором газосховищ, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.
- Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, або суб’єктів, що належать до особливої групи споживачів, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.
- 
											
													
										До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки.
 Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.
- За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:
- припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, або суб’єктом, що належить до особливої групи споживачів, законодавства у відповідній сфері;
- припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
- накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, або суб’єкта, що належить до особливої групи споживачів, у встановленому порядку;
- припинення розгляду звернення заявника.
							Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, або суб’єкту, що належить до особливої групи споживачів, шляхом надсилання або вручення під розписку.						
				
							Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.						
				
							Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку.						
				Responsible person
		Відповідальна особа за вирішення спорів:
		Директор ТОВ «ТЕРАВАТТ»
Мажанова А.Ю.
Телефон: +38 (096) 539-95-38
Адреса: 69005, Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 133, оф.331а
Ел. Пошта: terawattoffice@gmail.com
Графік роботи:
Понеділок – П’ятниця з 8:30 до 17:30

